Jak w 2024 r. złożyć wniosek o dodatek osłonowy przy użyciu ePUAP
- Przygotuj dokument PDF (plik), który chcesz podpisać.
- Wejdź na stronę internetową https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpis-zaufany
- Kliknij przycisk Podpisz lub sprawdź dokument PDF. Należy wybrać opcję "Chcesz elektronicznie podpisać (lub sprawdzić) dokument PDF w formacie dedykowanym dla dokumentów PDF. Jeśli otworzysz tak podpisany dokument PDF, zobaczysz złożony w nim elektroniczny podpis (lub podpisy)."
- Dodaj z dysku lokalnego dokument PDF (plik) – kliknij Wybierz dokument z dysku albo przeciągnij plik myszką.
- Po poprawnym dodaniu dokumentu, kliknij przycisk Podpisz.
- Gdy otworzy się strona profilu zaufanego, zaloguj się na swoje konto (jeżeli twój profil zaufany był założony przez bankowość elektroniczną, przy logowaniu wybierz logotyp swojego banku).
- Kliknij Podpisz podpisem zaufanym i postępuj zgodnie z komunikatami na ekranie.
- Wskaż miejsce, w którym chcesz przystawić stempel (to jest graficzne odwzorowanie twojego podpisu).
- System wygeneruje nowy plik PDF, w którym zawarty będzie twój podpis.
- Kliknij Pobierz, aby zapisać podpisany dokument PDF na dysku lokalnym.
- Tak podpisany wniosek dołączyć do pisma ogólnego i przesłać na skrzynkę odbiorczą e-puap Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krzyżu Wielkopolskim
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Anna Ludwików Data wytworzenia:
22 sty 2024
Osoba dodająca informacje
Anna Ludwików Data publikacji:
22 sty 2024, godz. 08:29
Osoba aktualizująca informacje
Anna Ludwików Data aktualizacji:
29 sty 2024, godz. 08:32